Alla inlägg under juli 2011

Av duktigaannika - 9 juli 2011 15:55

Letade efter något kul att virka eller sticka på Drops, Garnstudios hemsida.

En väska tänkte jag.

Virkad väska.

Då såg jag denna. 

Då kom jag på att jag virkat en sådan för några år sedan.

Och jag hittade den i röran. (Vi bygger om hemma.)

Men den här är virkad i Muskat istället för Lin.

Och så sydde jag fast två stora pärlemorknappar på sidorna.

Ja ha, får leta vidare på Drops sida och se om jag hittar något skoj.

 





Av duktigaannika - 6 juli 2011 21:10

Ja, det blev muminmamman:)

 

Av duktigaannika - 4 juli 2011 22:57

Jag är snart klar med min mumin.

Men vem ska det blir?

Snorkfröken är ju söt med sin gyllene lugg och bruna ögon.

Men jag tror jag gillar muminmamman mest.

Så snäll och förnuftig:)

 

Av duktigaannika - 3 juli 2011 10:59

Jag har inte hunnit handarbeta på hela veckan.

Så nu har jag abstinens.

Jag tror jag ska virka ett mumintroll.

Här är ett mönster som jag hittade på nätet.

De som delar ut mönster gratis vill jag tacka så mycket!

Så generöst :)

Ovido - Quiz & Flashcards