Alla inlägg den 25 mars 2011

Av duktigaannika - 25 mars 2011 14:57

Jag satt och läste viivilla när jag åt frukost i morse.

I den fanns ett reportage om att gjuta fågelbad i lättbetong.


Då kom jag att tänka på att jag blev lovad ett fågelbad som är gjutet med ett stort rabarberblad som "form".

Den som lovat mig fågelbadet har nu flyttat, så jag fick aldrig ett.


Nu kom tanken att kanske jag kan gjuta ett fågelbad själv.

(Hur svårt kan det vara?)


Men jag har ju inga rabarber.


Så jag kom fram till att så fort det blir tillräckligt varmt ute ska jag odla rabarber.


Det var mina tankar i morse när åt frukost. :)

Av duktigaannika - 25 mars 2011 09:33

Det blev inte så mycket stickande i går.

Det blev champagne i stället ;)


Men så här långt har jag hunnit på det senaste paret strumpor.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards